30 Haziran 2012 Cumartesi

İki Sevgili Arasında

Güneşli bir günde havanın da vermiş olduğu olumlu ruh halinizle beraber sevdiceğinizi de yanınıza alarak yürüyüş yapmaya karar verdiniz. Sokaklar cıvıl cıvıl, siz mutlu, dünya mutlu… Seratonin salgınız o gün haddinden fazla! Sevdiceğinizle elele tutuşmuş, mutluluk pozları verirken sokakta; karşıdan gelen biri takılıyor gözünüze… Veeee bingo! Eski aşkınız karşınızda. O da sizi gördü ve yanınıza doğru saatte bilmem kaç km hızla ilerliyor… Böyle bir durumda ne yaparsınız?



a) Aynı hızla geri döner ve gördüğüm ilk dükkana dalarım. Sevdiceğime de almam gereken bir şey olduğunu ve bunun son anda aklıma geldiğini söylerim.

b) O’nu görmemiş gibi davranırım ve yanından geçer giderim, gideriz, giderler.

c) “Ex aşkım bana neler ettin, iki gıdım hava aldım, onu da boğazıma dizdin.” cümleciklerini içeren şarkı dolanır dilime. Ne yapacağıma yanıma geldiğinde düşünürüm artık. (3 saniye 3 saniyedir, nokta!)



Şıklar az geldiyse kendinize göre düzenlemeler yapabilir, yeni şıklar yazabilirsiniz; hiç önemli değil. (Hayır harf pintiliğim tutmadı, bir an önce yazayım da gideyim derdinde de değilim, sadece uzadıkça uzayacak şıklar, sonra birbirine benzeyecek. Ben fazla uzatmadan konunun özünü yazmak istiyorum. Şu parantez içlerini kısa tutmayı da unutuyorum her seferinde. Parmağıma ip bağlamalıyım!)



Ne diyordum? Hah, siz kendinize uygun bir şık da yaratabilirsiniz. Benim takıldığım nokta, bir insan eski sevdiceğiyle görüşebilir mi? Yeni sevdiceği bu konuda ne düşünür ya da düşünmelidir? (Eski olduğuna göre, geçmişe de mazi dendiğini düşünerekten sevdiceği kelimesinin eskiler için uygunsuzluğu düştü aklıma bu noktada. Onun için eski olanlara sevdiceği demeyeyim.)



Eski sevgilinizi gördünüz herhangi bir yerde. Yanına gidip O’na nasıl olduğunu sormak kötü bir şey midir? İnsanlar bunu yanlış mı anlarlar, anlamalılar mı? Elalemin ağzı bu konuda da mı torba değildir? Sevdiceğiniz bu konuda ne düşünür?? Siz böyle bir şey yapar mısınız? Bu bir medeniyet göstergesi midir?



Veeee eski sevgilinizle sevdiceğinizi tanıştırmayı düşünür müsünüz? Peki ya beraber bir şeyler yapmayı?… Ne kadar Ashton Kutcher’sınız mesela? Demi Moore gibi eski ve yenisini alıp tatile çıkmasanız da beraber vakit geçirir misiniz?



Ya da tüm bu sorularda geçen eylemleri sevdiceğiniz yapsa ne tepki gösterirsiniz sevgili okur??!



* * *



Şimdiye kadar hiç böyle bir yazı yazmamıştım. Hatta yazmadan önce de epey düşündüm bunları yazmanın gereklilik sınırlarını, ama geçende böyle bir tartışmanın ortasına düşen ben, genelde insanların bu konuya nasıl baktıklarını merak ediyorum.



Bazen yazarken zıvanadan çıkabiliyorum. Tamam tamam kabul ediyorum, çoğu zaman çıkıyorum. Konu her ne olursa olsun –aşk ta dahil buna- içimden geldiği gibi yazıyorum, ne düşünüyorsam o. Bu konuda da yazmak istedim ama bu sefer zıvanadan çıkmamaya kararlıyım, hatta sözü bu kez tamamen size bırakacağım çünkü merak ediyorum ne düşündüğünüzü...



Peki ben bu konuda ne mi düşünüyorum?

Bir dahaki yazıya…


Şimdi buyurun, söz sizin…

Haziran'07 // İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder