11 Temmuz 2011 Pazartesi

Sonra...

Kan Kırmızı Yazılar-1
Aşk, dudaklarından akan kanın 
nedenini sorgulamadan önce 
kanamayı durduracak birini 
bulmayı başarmaktır...
KıvançKoca   



Masaya oturduğumuzdan beri hiç konuşmamıştık.
Ağzımızı bıçak açmamıştı.
Bir kez bakmıştım derin gözlerine, tam kaybolacakken çevirmiştim başımı...
Kımızı şarap dolu kadehlerimizde dalmıştık bir süre...

Sonra...

Dayanamadım, başımı kaldırıp baktım yeniden yüzüne...
O da kaldırdı başını, bana bakıyordu.
Yorgundu gözleri...

Sonra...

Vişne çürüğü rengi rujunun sakladığı dudaklarının kenarından sızan kanı gördüm.
Duraksadım bir an...
Yanlış gördüğümü düşündüm...
Kalktım, yanına gittim...
Hiç kıpırdamıyordu.
Yanağına dokundum, dudağından sızan kanı sildim elimle.
Öptüm dudağından, kanayan yanından...
Öptüm, durmadan...

Sonra...

Gözlerine baktım.
"Götür beni buradan!" dedi.
Elinden tuttum.
Uzaklaştık oradan...

O günden sonra...
Vişne çürüğü dudaklarında kan görmedim.
Gördüğüm ve hissettiğim tek şey ise mutlu olduğuydu...


Temmuz'11 // İstanbul
Twitter: http://twitter.com/KivancKoca 
Facebook: Kıvanç Koca Yazıları sayfası
Gerilim öyküleri için: http://www.zekirdek.com

2 yorum:

  1. Yine yapmissin yapacagini.Bir cok kisinin cok derinlerinde kalmis hatta cikartmaya korktugu duygulardam birini cok iyi anlaymissin canim benim.Tebrik ederim...

    YanıtlaSil