12 Ekim 2010 Salı

YAZIN EN İYİLERİ !

Kış geldi...
Valla...
Bu tarihte bu kadar soğuk olmamalı diye düşünüyorum ve üşüyorum. Buradan da konuyu kışa bağlayıp kışa en yakışacak albümlerden ve yazın "bence en iyi" albümlerinden bahsedeceğim.

Hande Yener ile başlayalım. Marjinal, orijinal, eğlenceli, ritmik, dinamik, çılgın kadın; olduğu gibi, ona yakıştığı gibi ve her zamankinden fazlası bir albümü attı önümüze sonrasında da sefasını sürdü tüm yaz boyunca. Sopa, yasak aşk, bi gideni mi var, çöp, neden ayrıldık gibi hitleri barındıran albümün devamında bir de remix albümü çıktı. Her ne kadar klibini beğenemesem de uzaylı güçlü bir şarkı diye düşünüyorum ve her dinlediğimde eğleniyorum. Hande yeni albüm çalışmalarına çoktan başlayadursun biz daha bu albümün keyfini süreriz. :)

Bir diğer bayıldığım albüm "Aaaaaaa!" diye bağırsa dinletecek kişiye yani Işın Karaca'ya ait olan "Arabesque". Ne güzel söyledi o damar şarkıları, tam rakılık! Yazın pek anlamadık şimdi çıkacak asıl acısı. Şu son bilmem kaç yılın en soğuk günlerinde alkolün yanında akıp gidecek o şarkılar, devamında biz de aynı şekilde... Albümde favorim Tanrım Beni Baştan Yarat olmakla birlikte baştan sona dinlemeyi ihmal etmiyorum.

Metin Arolat'ın "Çok Daha Ötesi" ise piyasa albümü olmadan, iyi şarkılarda oluşan ama günümüz müzik piyasasında yüksek satış rakamlarına ulaşmayacak nitelikte, dinlemesi güzel, tüm şarkıların hikayesinin olduğu düşündürücü bir albüm. Benim favorim ilk günden beri 2 yudum şarap ama son klip şarkısı sarı saçların da hiç fena değil! Daha önce kendisi ile tartışmama ebep olan Lütfen Yaz Gelsin için fikrim çok değişmedi, normal çizgide bir şarkı olduğunu düşünüyorum halen. Bir süredir benim iş saatlerimdeki değişiklikten kaynaklı, biraz da anlam veremediğim bazı başka sebeplerden dolayı pek görüşemesek de albümü sağlam, verdiğim parayı sonuna kadar helal edebilirim. Kapağına hala imzayı attıramasam da başarılarının devamını dilerim...

Ve Tarkan! Yıktı ortalığı, yıktı bizi, darmadağın etti. Aysel Gürel'in mükemmel sözlerine yaptığı beste ile bir kez daha kalbimizi fethetti. Sevdanın son Vuruşu için "Tarkan bombayı patlattı, kalanlara geçmiş olsun!" demiştim, hala yankıları sürüyor, diğer şarkıları da aynı tkiyi yaratacak zamanla; göreceğiz...

Zeliha Sunal ve Yonca Lodi'nin albümlerini de dinledim ve ilk izlenimlerim her ikisinin de oldukça başarılı olduğu, zamanla aklımda yer edecekleri ve çıkış şarkılarının şimdiden dilime dolandığı...

Son zamanların başarılı isimlerindenatladığım var mı bilmiyorum ama benim aklımda yer edenler bunlar...
Varsa sizin de söylemek istedikleriniz tartışmaya bekleniyorsunuz :))

İst.//Kıv_

3 yorum:

  1. Metin Arolat, muzik sektorunde pek populer bir adam degil ewt cunku gundelik isler pesinde degil, dımtıs sarkilar soyleyip kaliteden odun veren bir adam degil "O"... Gonlunden gectigi gibi yazip, cizen, soyleyen gayet samimi ve kaliteli isler yapan bi "adam" o. Bu sebeplerle bnm yaz kis favorimdir kendisi :) Ganime.

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum ama bence daha iyi bir reklam kampanyası yapabilirdi. Şarkıları oldukça iyi hatta tam tabirle "sağlam şarkılar"!

    YanıtlaSil
  3. Aynen oyle ama sende bilirsin ki bu sektorde reklamin iyi yapilabilmesi sponsor(lar) gerektiriyor. Aslinda reklamciligin en saglam isimlerinden biri yine Metin, kendisine sormak lazim :) Ganime

    YanıtlaSil