10 Ekim 2010 Pazar

AYRILIK BEKLENTİLİ İLİŞKİLER HAKKINDA!!!

Biraz önce karar verdim bu satırları yazmaya... Bazılarımıza göre normal gelebilecek ama benim için hayatım boyunca asla kabul edemediği bundan sonra da etmeyeceğim durumlardan birini anlatacağım, ne düşündüğünüzü de merak edeceğim sonrasında...

Düşünün ki bir çift var. Mutlu/mutuz/kavga/gürültü devam ediyorlar hayatlarına ve birbirlerinden vazgeçemiyorlar. Bu da bir bakıma on ların farklı oldukları yönlerine rağmen birbirlerini tamamladıklarını gösteriyor. En azından ben öyle düşünüyorum...

Sonra gün geliyor ve bu çift ayrılıyor. "Beklenen ve normal birşey!" demeyin, dinleyin! Ayrılıktan kısa bir süre sonra ayrılan çiftten bir tarafın arkadaşı o kişiyi biri ile tanıştırıyor. Zaman ilerliyor ve yeni tanışılan kişi ile güzel zaman geçirildiği hissediliyor ama bir yandan da akıl eski aşkta! Unutulmadan yeni bir şey olamayacağı için (doğanın kanunu/kuralı vs. si bu!) yeni kişi ile de gitmiyor haliyle ve bitiyor.

Zaman içinde ki sevgiliye dönülüyor, kalınan yerden devam ediliyor..

Bu kısma kadar herşey normal görünüyor öyle değil mi? evet normal/sıradan/yaşandığı gibi...

Sonrasında öğreniliyor ki bu uzun zamandır olan ama zaman içinde çatlamaya başlayan ve bir şekilde sonunda toparlanan aşkın arasına sıkıştırılan "yeni" olay/kişiler aslında o aşk halihazırda devam ederken de varmış ve bu ilişkinin belki de bitmesi bekleniyor/bitirilmesi için uğraşılıyormuş; hem de çiftin çok yakınındaki yıllardır görüştükleri kişi ya da kişiler tarafından...

Siz olsanız bu durumda ne düşünür/yaparsınız? 

18 yorum:

  1. ben o bitirmeye uğraşanları,yardım ve yataklık edenleri var ya... ................ heh.. işte o kadar.. ;)

    YanıtlaSil
  2. haha, ben de aynısını düşündüm :))

    YanıtlaSil
  3. iliski bitmis ki gonul digerine kaymis, kim oldugu adı, sanı muhim degil artik o vakit ;)
    ayrıca ayrıldıgın sevgiliye/partnere ve ayrıldıgın işe geri donmeyeceksin dikis tutmaz

    YanıtlaSil
  4. iyi ama burada yanlış anlaşılma var. şimdi sen ilişkini bitirip bir süre sonra başkasıyla başlıyorsun ama başladığın kişi aslında ayrılman için dört gözle bekliyormuş da haberin yokmuş, üstelik bunu da senin çok yakın bir arkadaşın organize ediyormuş... şimdi bir daha düşün bence :)

    YanıtlaSil
  5. bir iliski iki kisi arasında baslar yasanır surer ve herne sebeple bitiyorsa bitsin sorumlusu yine o kisidir ;) ucuncu dorduncu v.s v.s kisiler sadece bahanelerimizin isimleridir.

    YanıtlaSil
  6. peki ilişkiyi bitirenler dışındakiler aslında pusuda bekliyorlarsa onlar haklı mıdır?

    YanıtlaSil
  7. senin sahip oldugun tum guzel seyler icin onlara sahip olmayan/olamayan bir suru insan hep pusudadır zaten, sen ister haklı gör ister haksız ;)

    YanıtlaSil
  8. ben yine de o kişilere dalmak istiyorum desem :)

    YanıtlaSil
  9. :))) daha coookk sey yasayıp tecrube etmen gerek o zmn derim ;) her benzer seferde birine kafa goze dalacak olsak...:)))

    YanıtlaSil
  10. ahaha önceden de dalmışlıklarım var ama dediğin gibi çok da şaşırmamak lazım ama ben dayanamıyorum işte :)

    YanıtlaSil
  11. hazmetmek lazım, sabretmek, zordur ama tum diger seceneklerden kazanclıdır ;) bir kere dene :)

    YanıtlaSil
  12. iyi ama bence bunun hazımla ilgisi yok, o dışarıdan bakan karaktersizlerle ilgisi var. ben de onlara sinirleniyorum zaten

    YanıtlaSil
  13. çok cetin bir durum...
    ama o 3. 4. şahısları yaşadığın ilişkiden ne kadar uzak tutmaya uğraşırsan o kadar iyi,,
    ilk yorum yapan arkadaşa canı gönülden katılıyorum o ayrı..
    birde bu ayrılık sırasında adam (yada kadın)
    başka bir ten de huzur bulmaya calışıyorsa zaten vardır o insanda bir sorun...

    YanıtlaSil
  14. anlamadığım nokta. bu ilşki devam ederken ayrılmanızı bekleyen 3. şahısın ilşkinin bitmesinde etkisi var mı ?

    YanıtlaSil
  15. hayır yok, alakaı yok. bitmesini beklemiş/bekletilmiş o kadar. + bu durumu ben yaşamadım :)

    YanıtlaSil
  16. Herkes kendinden sorumlu, etrafindaki her begenmedigin tavri/kisiyi/karakteri degistiremezsin. Oyle olduklari icin onlarla tartisamazsin, sadece bildiklerinden uzak durursun ama senin sorunun bu degil, asil sorun iliskideki o pusuda dedigin insanlari gordugu halde karsi cikmayan partnerde, yani dönduk en basa iliskilerdeki her yasanan seyden iki kisi sorumludur ;)

    YanıtlaSil
  17. Bu arada o hadsizin adsiz dedigi benim :))) ganime

    YanıtlaSil
  18. Bu durumu defalarca aynı kişiyle yaşamış biri olarak konuşuyorum; bu bir kısır döngü, ayrılırsın araya biri/birileri girer ya da araya birileri sıkıştırılır sonra barışılır devam edilir falan filan... Ve son ayrılıktan sonra anlaşılır ki sorun 3. ya da 4. kişilerde değil, ilişkinin kendisinde!!

    YanıtlaSil